In de basistraining heb je kennisgemaakt met de hoge intensiteit en de steile leercurve met behulp van zelfcoaching. In deze vervolgtraining gaan we oefenen in praktijklessen.
Welke ervaringen heb jij als trainer tot nu toe met zelfcoaching en hoe ga je om met reacties en vragen van leerlingen?
Zelfcoaching praktijklessen met leerlingen
In de basistraining heb je ervaren dat zelfcoaching buitengewoon resultaat oplevert. Je hebt nu zelf wat praktijkervaring opgedaan in je lessen. De methode zelfcoaching brengt versnelling van je rendement als tennistrainer zonder dat je je erg hoeft te verdiepen in theorie.
Echter zo eenvoudig als het model oogt zo weerbarstig zijn onze gewoontes als trainer en als leerling in de praktijk. Het kan zijn dat er onduidelijkheid en zelfs verzet is bij je leerlingen.
Hoe komen we zo snel mogelijk weer terug in flow; high-performance mindset?
In voorbereiding voor de training vraag ik je je ervaringen mbt zelfcoaching te formuleren. Samen gaan we met je vragen en opmerkingen aan de slag.
Samenvattend:
-sneller leren als leraar
-meer waarde toevoegen als leraar
-hogere intensiteit in de lessen
-meer plezier in (en buiten) de lessen
Programma
10.00: Ervaringen met zelfcoaching bespreken en doelstellingen formuleren en inrichten.
11.00: Praktijkles – motivatie, focus en conflicthantering
11.45: Reflectie, vraag en antwoord, mentale turbo
12.30: Praktijkles – motivatie, focus en conflicthantering
13.15 : Reflectie, vraag en antwoord13.45: Welke doelen en oefeningen neem je mee?
13.55: Evaluatie
14.00: Slot, napraten
Locatie:Tennisvereniging Rapiditas, Nijmegen
Wanneer:Vrijdag 26-3-2021, 10u-14u (en za 27-2-21 bij voldoende belangstelling)
Voor tennisleraar A, B, C (na deelname aan basistraining)
Minimaal 4, Maximaal 12 deelnemers (ivm hoge intensiteit en persoonlijke aanpak)
Case-beschrijving, persoonlijke ervaring en doelstelling vooraf in te brengen.
Éénmalig telefonisch consult achteraf.
PO-punten: 4pnt
Investering: €115 All in
Inschrijving: www.marktheelen/contact/